wtorek, 23 października 2012

Jesienna odsłona czerni...


Choć za oknem powoli robi się szaro to warto wykorzystać jeszcze leżące liście, które świetnie komponują się z outfitami.


<script src="http://modnapolka.pl/script/uncached/widgets/cool.js">
{"id":"46816","lang":"pl","hash":"09efe92b37bd027339f4273d98c5d178","host":"http://modnapolka.pl"}
</script>


Dziś postawiłam na czerń: kurtkę z ćwiekami i slimy rozświetliłam cielistymi butami i drapieżnym motywem pochodzącym z szala i kopertówki ;) 
Czerń ma to do siebie, że nie tylko wyszczupla, ale również pozwala na łączenie ciekawych motywów i kolorów. 


Sezon jesień/zima 2012 to istne szaleństwo ćwieków. Zapoczątkowane przez Aleksandra McQuena ozdobne ćwieki przy butach stały się inspiracją wielu projektantów, którzy przenieśli je również na grunt odzieży. Pewnie jeszcze nie raz w moich stylizacjach będziecie mogli zobaczyć outfity w których wykorzystuje ćwieki, gdyż również oszalałam na ich punkcie.



Kolor nude można wykorzystywać w stylizacjach przez cały rok, także nie mogłoby w mojej szafie zabraknąć cielistych szpilek do których dobieram niemalże każdy kolor.

Wrzucam ostatnie zdjęcia z mojego jesiennego spaceru. Mam nadzieje, że popieracie tę stylizację tak bardzo jak JA !!! :-)


Kurtka Zara
Spodnie H&M
Szal H&M
Kopertówka second hande
Szpilki Marietta

3 komentarze:

  1. bardzo oryginalnie i kobieco :)


    Pozdrawiam!

    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka :)

    Dodałam do obserwowanych :) zapraszam do siebie :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne stylizacje ,wszystkie mi się podobają :)) Obserwuję i liczę na rewanż :)
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń