poniedziałek, 12 listopada 2012

Jeans+ baskinka ...

Przepraszam, że Was trochę zaniedbałam, ale ostatnio w moim życiu sporo się dzieje. Związane jest to głównie z moją nową pracą i totalnym brakiem czasu. Dzisiejszy zestaw skomponowałam na zasadzie kontrastu, nie chodzi tu o kolor a o tkaniny:  przetarte jeansy+ baskinka. Do tej pory większość bluzek- baskinek nosiłam do materiałowych spodni bądź spódnic z wysokim stanem, dziś postanowiłam wyjść na przeciw rutynie...




Baskinka to trend, który pojawił się już w poprzednim sezonie, ale mam wrażenie, że hitem stał się tej jesieni. Baskinki pojawiają się w krojach sukienek, spódniczek, marynarek, bluzek, t-shirtów.
Pewnie jeszcze nie raz będziecie mieć przyjemność oglądać moje stylizacje, gdzie w roli głównej wystąpi baskinka.
Przyjemnie jest się bawić tym trendem, tak jak w przypadku tego połączenia...




W tym zestawie ubrań spokojnie mogę wyskoczyć do klubu na imprezę, na drinka z koleżanką bądź do kina na romantyczną komedię. Często do tego outfitu dobieram skórzaną ramoneskę i bladoróżowy komin.


Baskinka- H&M
Jeansy- Stradivarius
Komin- H&M
Szpilki- Barratts

4 komentarze:

  1. Super stylizacja, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello beautiful. I know your blog. I liked it very stylish and you are very pretty;) You have a new follower. I invite you to know my blog. I'd love to get your visit :) A big hug PersonalStyle.
    www.blogpersonalstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U Natalko, nie wiedziałam że też masz bloga ;)
    Powodzenia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń