czwartek, 22 listopada 2012

Natalia w krainie czarów ;)

Motywem przewodnim dzisiejszej stylizacji miała być BAJKA. Jednym słowem dreamworkers. Postawiłam na sensualność, ezoteryczność, senność.
Chciałam pokazać wam wersje white mojej garderoby.
Przyznam się szczerze, że jestem typową marzycielką, bujającą w obłokach., i chyba ten stan świetnie odzwierciedla dzisiejsza stylizacja, co Wy na to???





Kozuch H&M
sukienka H&M
szpilki Marietta
torebka Atmosphere
photo by Katarzyna Jaworska

W drugiej części chciałabym podziękować Nathalie z bloga http://lamodenathalie.blogspot.com/  za nominację  w kategorii Liebster Blog. Jest to bardzo miłe wyróżnienie i power do działania ;)

Poniżej odpowiedź na zadane pytania:

1. Minimalizm czy ekstrawagancja?
Stanowczo MINIMALIZM

2. Jesteś wierzącą osobą?
Tak

3. Gdybyś wygrała bardzo dużą sumę pieniędzy co byś zrobiła?
Kupiłabym tysiąc par nowych szpilek i wyjechała na wakacje życia ;) Następnie zainwestowałabym w rozwój własnych pasji i zainteresowań. Chciałabym zrobić coś dobrego dla świata, dla ludzi. Z pewnością bym komuś pomogła.

4. Twoja ulubiona marka kosmetyków?
Clinique

5. Okulary korekcyjne czy soczewki?
Okulary korekcyjne. Mam alergie na soczewki ;)

6. Obcasy czy płaskie?
I love higheels ;)

7. masz ulubiony sport? Jeśli tak jaki?
Squash

8. Masło czy margaryna?
Masło

9. Dlaczego założyłaś bloga?
Długo zabierałam się do założenia bloga. Zawsze interesowałam się modą, obserwowanie lookboków, witryn sklepowych sprawiało mi i sprawia do dziś ogromną przyjemność. Stwierdziłam, że dlaczego nie zacząć dzielić się swoimi pomysłami z innymi. 

10. Jak możesz określić swój styl?
Wyrafinowana elegancja

11. Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
Bardzo dobre pytanie. Kiedyś nie lubiłam niczego w swoim wyglądzie. Dziś, z dawnych kompleksów, postanowiłam zrobić atut. A więc najbardziej lubie moją filigranową sylwetkę ;)))


12 komentarzy:

  1. Niebiańsko... Prześliczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w tej torebce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny zestaw :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja pasująca do opisu marzycielki bujającej w obłokach:) heh..też taka jestem :D to m.in.znaczenie naszego imienia ;)
    Dzięki za odpowiedzi :) Cieszę się,że obserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna stylizacja :) wyglądasz jak z bajki :) a w torbie się zakochałam :) muszę śmignąć do primarka po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne futerko, tylko rękawy dziwnej długości. Wyglądają po prostu na zbyt krótkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna stylizacja! no i Ty sliczna. moze dodamy sie do obserwowanych? annainfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale wyglądasz! kożuch fantastyczny :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooj, pięknie - stworzenie bajowej stylizacji Ci się udało. Bardzo mi się podobasz w takim białym wydaniu. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. hihi fajne odpowiedzi, piękna stylizacja i torebunia meeega:* obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Futerko! <3 Naprawdę jak z krainy czarów :)

    OdpowiedzUsuń