wtorek, 20 listopada 2012

...Metaliczność...

W dzisiejszej stylizacji postanowiłam zestawić trzy kolory: metal, szarość, czerń. Kolor metaliczny tej jesieni można bez problemu łączyć również ze złotem. Pewnie odważę się na takie połączenie kolejnym razem.
Do czerni i szarości mam bezkompromisowe zaufanie. Zawsze i wszędzie czuje się w tych kolorach dobrze i chyba bez względu na porę roku. Dzisiejsze dzień spędziłam nad Maltą. 

Poniżej fotorelacja;)




Sweterek, który mam na sobie pochodzi ze sklepu H&M- zakupiłam go w 
poprzednim sezonie i służy mi do dziś. Przyznam się szczerze, że mam straszny problem ze spodniami. Noszę rozmiar 32, a jak powszechnie wiadomo w sklepach ten rozmiar to rzadkość, tak więc zakup jeansów to koszmar ;))) Slimy na zdjęciu kupiłam w H&M na dziale divided.




Metaliczno-czarny szalik w ciapki kupiłam w Cubusie, bodajże 3 lata temu- do dziś wygląda jak nowy.
Pikowana kurtka jest hitem tego sezonu, także nie mogło zabraknąć jej i w mojej garderobie ;)





Kurtka- No Name
Szal- Cubus
Sweter- H&M
Spodnie- H&M
Torebka- New Yorker

12 komentarzy:

  1. Fajniutka kurtka :) muszę się rozglądnąć za takową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny set.Pozdrawiam
    biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta w Zarze są podobne kurteczki jednak cena jest trochę wysoka, dlatego najlepiej porozglądać się w lokalnych sklepach ;)))

    POZDRAWIAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygodnie i ładnie, to co lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kurtka! :)
    Otagowałam Cię do zabawy Liebster blog :) Pytania znajdują się na moim blogu :)
    Zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje :) Nathalie już pędzę zajrzeć na Twój blog i odpowiadam na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;) dodałam Twój profil do obserwowanych, bo masz świetne stylizacje ;)

      Usuń
  8. so chic! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna kurta£ka. wogole caly outfit super! jesli masz ochote to moze dodamy sie do obserwowanych? annainfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również podoba mi się Twój blog i oczywiście dodaje do obserwowanych :)

      Usuń