piątek, 2 listopada 2012

Dwie wersje koloru khaki

Przedstawiam Wam dzisiaj dwie stylizacje z wykorzystaniem spodni w kolorze khaki. Początkowo nie byłam pozytywnie nastawiona do tego koloru, by pojawił się w mojej szafie, choć na innych osobach robił na mnie wrażenie. 
Styl militarny to hit tego sezonu, można go połączyć z elegancką marynarką bądź swetrem oversize.

Moja pierwsza propozycja:



Bluzeczka z kołnierzykiem no name
spodnie Zara
szpilki Barrats
torebka H&M
dodatki no name

W pierwszej stylizacji spodnie w kolorze khaki połączyłam z białą bluzeczką zdobioną kołnierzykiem.

Drugi zestaw jest bardziej sensualny, chociaż znów pojawia się tam czerń...



Marynarka H&M
T-shirt H&M
spodnie Zara
szpilki Barrats
naszyjnik H&M
pierścionek no name

 Stylizację postanowiłam podkreślić "kocimi" okularami, złoto -czarnym naszyjnikiem przez co ubiór nabiera eleganckiego charakteru. Wbrew pozorom dodatki to bardzo ważna część stylizacji.


A na koniec mix pierwszego outfitu:)


Nie wiem, która wersja podoba Wam się bardziej? 
Mnie samej trudno dokonać obiektywnego wyboru. 


3 komentarze:

  1. Jeden i drugi zestaw świetny! bardzo ładne okulary :)pozdrawiam
    ps.zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są świetne :) pierwszy troszkę spokojniejszy (bo z białą bluzką) a drugi troszkę mocniejszy bo z czernią :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Such an amazing outfit!
    :)
    I really like your blog and your style, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń