sobota, 3 listopada 2012

Amarantowa codzienność ....

Za oknem słońce, jak tu nie wskoczyć w jakiś przyjemny ciuszek i nie delektować się urokami jesieni.
Taką odsłonę tej pory roku stanowczo lubimy.

Pierwszą czynnością tuż po wstaniu było zajrzenie w głąb szafy i stworzenie ciekawej, oryginalnej stylizacji.






Kurtkę z ćwiekami, którą już znacie z poprzednich stylizacji, postanowiłam zestawić z długą amarantową spódnicą.Do tego zestawu dobrałam camelowe oficerki i dużą torbę. Połączenie długiej spódnicy z oficerkami to niecodzienne zestawienie, ale w końcu moda jest po to, by eksperymentować. Stylizacja świetne nadaje się na wyjście do kina, kawiarni, restauracji, ale również na zakupy czy tez jesienny spacer.
Have fun ;-)


<script src="http://modnapolka.pl/script/uncached/widgets/cool.js">
{"id":"47017","lang":"pl","hash":"b64312c824f68dea94dd8249f0b5b94c","host":"http://modnapolka.pl"}
</script>


Kurtka Zara
body Stradivarius
spódnica no name
torebka osiedlowy sklep
oficerki Ryłko

4 komentarze:

  1. Świetna spódnica, bardzo ożywia stylizację. Wszystko tutaj jest na tip top i idealnie zgrane!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za docenienie mojej stylizacji ;) To bardzo miłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnica piekna
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. You look amazing! Love your skirt! <3
    Kiss

    OdpowiedzUsuń