środa, 16 stycznia 2013

Come back :) Design from my house ;)

Witajcie, 
Ostatnio zaniedbałam bloga i chyba siebie samą... Praca spowodowała brak czasu na cokolwiek, choć wiem, że to nie jest żadna wymówka :) Postaram się nadrobić zaległości. 
Na wyprzedażach udało mi się znaleźć dość ciekawą kamizelką i postanowiłam, że pokaże wam różne kombinacje modowe z udziałem tej kamizelki. Ale to nastąpi dopiero jutro ;) 
A dzisiaj pokaże Wam kawałek mojego domowego świata ;) 

Jak większość kobiet uwielbiam kwiaty, świece, ciepło domowe, dlatego w domu mam pełno storczyków.







A to moja dzisiejsza kolacyjka :) Lubie jak na stole jest kolorowo :)



5 komentarzy:

  1. Bardzo przytulnie :) widac dzisiaj mala imprezke masz :) fajny post czekam na jutrzejszego modowego :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, wręcz przeciwnie często jadam śniadanka i kolacyjki przy tak zastawionym stole :) Postaram się dziś coś ciekawego wrzucić :)

      Usuń
  2. Lovely house, so cute !
    I'm following you now !

    Kisses


    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń