poniedziałek, 21 stycznia 2013

Snow :D

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam od make up :) czyli w sumie to nic nowego :) ale to własnie dziś koleżanka odrabiała zadanie domowe z wizażu i posłużyłam jej swoją twarzą. Na co dzień raczej nie używam kolorowych cieni, w ogóle w tej kwestii jestem totalną tradycjonalistką i od dawien dawna towarzyszy mi paleta trzech cieni z L'oreala, w którym to dominuje beż, brąz i złoto. Więc jeśli wykonuje wieczorowy make up to tylko za pomocą tych kolorów :) A tu dziś nowość ;) Na moich powiekach ujrzałam odcienie czerwieni, zieleni, złota i turkusu :) totalny odlot ... iii chyba pobiegnę jutro po turkusowy cień :)



Efekt poniżej :



Make up& photo: Ilona Wilk

W południe wybrałam się na mały spacer z siostrą. Nie ukrywam, że zbyt lekko się ubrałam i dzisiejszy mróz dał mi się we znaki :)
Czarną kamizelkę połączyłam z szarym sweterkiem z serduszkiem. Sweter udało mi się kupić na wyprzedazy za śmieszną cene :) I love sale.
Jesli chodzi o dół to na minusowe temperatury niezawodne są buty EMU :)
Przynajmniej stopy mi nie zmarzły, z resztą ciała było dużo gorzej.

Fotorelacja :








Enjoy :)

A ja wskakuje pod cieplutki kocyk z kubkiem herbatki z miodem :D

4 komentarze:

  1. świetny sweterek z serduszkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje... ;) taki słodki byl, że nie mogłam przejść koło niego obojętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie dziwię się, że mróz dał Ci się we znaki :) baaaardzo cieniutko się ubrałaś ale chyba warto było bo wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie ;) Czego się nie robi dla bloga :D mam nadzieje, że się tylko nie rozchoruje :)
    PS. Dzięki za miłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń